субота, 3 грудня 2016 р.

Вимоги до формування змісту і оцінювання
тестової контрольної роботи  з природознавства
у 3-4 класах

з/п
Види завдань
Кількість завдань
Кількість балів за кожне правильно виконане завдання
Максимальна кількість балів
1.
Завдання закритого типу з вибором однієї відповіді серед трьох пропонованих варіантів
3
1 бал
3 бали
2.
Завдання відкритого типу на встановлення послідовності або відповідності між 6 компонентами
2
2 бали
4 бали
3.
Завдання відкритого типу з короткою відповіддю
1
2 бали
2 бали
4.
Завдання відкритого типу з розгорнутою відповіддю
1
3 бали
3 бали
Разом
7
-
12 балів
Зведений перелік
тематичних перевірних робіт,
які проводять в 3 класі з математики

Вид перевірки
3 клас
І
сем.
ІІ
сем.
Тематична контрольна робота
4
3
Тематична контрольна робота з перевірки сформованості навичок усних обчислень

1
Підсумкова контрольна робота/ Державна підсумкова атестація
Зведений перелік робіт
для підсумкових перевірок, які проводяться
в 3 класі з літературного читання

Вид перевірки
3 клас
І
сем.
ІІ
сем.
Навичка читання вголос (усно). Контрольні роботи № 4 і № 8
1
1
Навичка читання мовчки (письмово). Контрольні роботи № 2 і № 6
1
1
Аудіювання (письмово). Контрольні роботи у 3-4 класах № 1 і № 5; у 2 класі    № 1, № 2, № 5, № 6
1
1
Усний переказ прочитаного твору (усно). Контрольна робота № 3
1
-
Робота з літературним твором (письмово). Контрольна робота № 7
-
1
Підсумкова контрольна робота/ Державна підсумкова атестація
Загальна кількість 
перевірок за семестр
4
4
Подані показники є орієнтиром для розвитку 
темпу читання, а не перевірки та оцінювання
Вони можуть бути використані для організації 
само- та ваємоперевірки учнями темпу читання,
а також одержання вчителем фактичного матеріалу
 для вибудовування стратегії організації роботи 
учнів на уроках.
 Кількісні показники темпу читання вголос
(для розвитку темпу читання)


Клас
І семестр
ІІ семестр
2
35-45 сл/хв
50-60 сл/хв
3
65-70 сл/хв
75-80 сл/хв
4
80-85 сл/хв
90-95 сл/хв

Зведений перелік робіт з підсумкової перевірки,
які проводяться в 3 класі з мови
Вид перевірки
3 клас
І
сем.
ІІ
сем.
Читання*
Списування
1
1
Диктант
1
2
Перевірка мовних знань
 і вмінь
1
2
Письмовий переказ
1
Діалог
 (усно або письмово)**
1

Підсумкова контрольна робота/ Державна підсумкова атестація
Загальна 
кількість перевірок
за семестр
5
5


Норми оцінювання списування та диктанту
Рівень
навчальних
досягнень
учня/учениці
Бали
Кількість помилок

Початковий

 1
 17 і більше
 2
 14-16 помилок
 3
 11-13 помилок
Середній
 4
 8-10 помилок
 5
 5-7 помилок
 6
 1 негруба та 4 грубих помилки
Достатній

 7
 2 негрубі та 2 грубі помилки, або 3 грубі
 8
 2 негрубі та 1 груба або1 негруба та 2 грубі помилки
 9
 1 негруба та 1 груба помилки
Високий
 10
 2 негрубі помилки
 11
 1 негруба помилка
 12
 ––

Допоможемо птахам !

                                                   Вітаю з першим днем зими !